Hyrs ut av Hyra Prylar Nordic AB
Verifierad med BankID
Svarar oftast inom en halvtimme
100% svarsfrekvens
Gribbylund 15.3 km
Fordon täcks för skador upp till 300 000 kr med en självrisk för den som hyr på 5 000 kr. Väghjälp ingår utan självrisk.. Läs mer
Jätte fin skåpbil/lastbil för dig som skall flytta eller hämta något du köpt. Lättkörd, 3 sitsig med manuell växel så drar den inte lika mycket som en med automat. Väldigt skön bil att köra långt, med fjädrande stol och svankstöd. Får endas köras i Norden. Förbrukning, landsvägskörning 7.5L/100km Förbrukning, blandadkörning. 8.2L/100km Det ingår för lån: 1st Pirra/Säckkärra 7st Flyttfiltar 3st spännband Det Ingår 20 fria mil/dag. Där efter 15:-/mil eller 10:-/mil om du hyr en vecka eller mer. Bilen återlämnas som den var när den lämnade ut. Företaget innehar trafiktillstånd från transportstyrelsen för yrkesmässig biluthyrning. Hämtas och lämnas med full tank (diesel) Trängselavgifter och mil debiteras i efterhand via Swisch Hämtning från 08.00 eller kvällen innan om den inte är uthyrd. Lämna bilen innan 22.00 annars får man hyra en till dag. Förlust av spännband eller flyttfilt debiteras direkt vid retur av lastbil. Flyttfilt 100:- /st Spännband 100:- /st Maxlast 930kg Lastutrymmets Inner mått längd 4150. Lastutrymmets inner mått bredd 2100. Lastutrymmets inner mått höjd 2100. Bilens totala höjd 3100. Bilens totala bredd 2170. Bilens totala längd 6800. OBS hyres inte ut till bygg eller entreprenad företag. Inga djur el-cigaretter eller rökning. Ni kommer få stå för rekond av bil 4000:- om hår eller röklukt förekommer när ni lämnar tillbaka bilen. Förare +2 passagerare, B körkort Uthyres som flyttbil, lastbil, transportbil, crossbuss, skåpbil.
Fordon täcks för skador upp till 300 000 kr med en självrisk för den som hyr på 5 000 kr. Väghjälp ingår utan självrisk.. Läs mer
Om du avbokar senast 14 dagar före hyresperiodens start återbetalas hela beloppet. Om du avbokar senast 7 dagar före hyresperiodens start så återbetalas 50%. Vid färre än 7 dagar kvar till hyresperiodens början utgår ingen återbetalning. Läs mer
Johan G Har hyrt Hyra lättlastbil från 2014 med baklyft 18m3
Johan F Har hyrt Hyra lättlastbil från 2014 med baklyft 18m3
Lennart D Har hyrt Hyra lättlastbil från 2014 med baklyft 18m3
Visa fler