Så funkar Hygglo

Försäkring

Vanliga frågor

Kontakt

I närheten av Stockholm (ändra)

Välj datum

Skapa annons

Hyrs ut av Sladjan M

4.73/5

Identifierad med BankID

Svarar oftast inom en timme

100% svarsfrekvens

Odenplan 1.8 km

Fordon täcks för skador med en självrisk för den som hyr på 1 500 kr. Väghjälp ingår utan självrisk.. Läs mer

Beskrivning

Bilen är lätt att köra, passar perfekt om du ska flytta, hämta eller slänga grejer. Den har stor last utrymme. Dörrarna på båda sidor och på bak sidan, dragkrok oxå. Den drar runt 0,75l diesel. Tre sitt platser inkl förare. Bluetooth och aux.Trängselavgift tillkommer. Hämtas och lämnas med full tank. Om bilen är inte fulltankat tillkommer en avgift på 300kr. Vid återlämning bilen ska vara städat och ren. Hyrestagare kan hämta och lämna bilen på: -Sveavägen 15, T-centralen -Birger Jarlsgatan 120C vid Circle k. -Drottning Kristinas väg 2 Tekniska högskolan. -Karlbergsvägen 4 Odenplan -Stockholmsvägen 43 Stocksund -Ankdammsgatan 44 Solna Lastutrymmets mått (6m3) Längd: 270cm Bredd: 160cm Höjd: 135cm Max lastvikt: 1160 kg Bil höjd: 200cm 300 fria km per dag, därefter 2 kr/km.

Avbokningsvillkor

Gratis avbokning fram till 2 dagar innan din uthyrning startar. Efter det får du hälften av beloppet tillbaka fram till dagen innan. Läs mer

Omdömen

Max Lukas Gösta B Har hyrt Lättlastbil / Skåpbil

för 7 dagar sedan
5/5

Jesper S Har hyrt Lättlastbil / Skåpbil

för 15 dagar sedan
5/5

"Smidig kommunikation, bokad bil blev otillgänglig men erbjöds ett bra alternativ"

Anna M Har hyrt Lättlastbil / Skåpbil

för 18 dagar sedan
5/5

Visa fler

Lättlastbil / skåpbil

April 2025

Mån

Tis

Ons

Tor

Fre

Lör

Sön

31

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

13

14

15

16

17

18

19

20

21

22

23

24

25

26

27

28

29

30

1

2

3

4

HämtasVälj hyresperiod
LämnasVälj hyresperiod

Välj hyresperiod

Du förbinder dig inte till något när du skickar en förfrågan och kan då ställa frågor till Sladjan M

Priser för alla perioder

Välj dagar i kalendern för att se exakt pris.

625 kr

1 dag

1 650 kr

3 dagar

3 600 kr

7 dagar

Rapportera annons