Så funkar Hygglo

Försäkring

Vanliga frågor

Kontakt

I närheten av Stockholm (ändra)

Välj datum

Skapa annons

Hyrs ut av Sladjan M

4.73/5

Identifierad med BankID

Svarar oftast inom några minuter

100% svarsfrekvens

Odenplan 1.8 km

Fordon täcks för skador med en självrisk för den som hyr på 1 500 kr. Väghjälp ingår utan självrisk.. Läs mer

Beskrivning

Bilen är lätt att köra med automat växelllåda. Passar perfekt om du ska flytta, hämta eller slänga grejer. Den har stor last utrymme. Dörren på sidan och bak dörrar. Dragkrok, bluetooth. Tre sitt platser inkl förare. Hämtas och lämnas med full tank. Trängselavgift tillkommer. Om bilen är inte fulltankat vid återlämning tillkommer en avgift på 300kr. Vid återlämning bilen ska vara städat och ren. Hyrestagare kan hämta och lämna bilen på: -Sveavägen 15, T-centralen -Drottning Kristinas väg 2 Tekniska högskolan. -Karlbergsvägen 4 Odenplan -Stockholmsvägen 43 Stocksund -Armegatan 32 Solna Lastutrymmets mått (6m3) Längd: 270cm Bredd: 160cm Höjd: 130cm Max lastvikt: 1020 kg Bil höjd: 195cm 300 fria km per dag, därefter 2 kr/km.

Avbokningsvillkor

Gratis avbokning fram till 2 dagar innan din uthyrning startar. Efter det får du hälften av beloppet tillbaka fram till dagen innan. Läs mer

Omdömen

Chaline B Har hyrt AUTOMAT Lättlastbil / Flytbil

för en dag sedan
5/5

Jonathan W Har hyrt AUTOMAT Lättlastbil / Flytbil

för 4 dagar sedan
5/5

Kubilay A Har hyrt AUTOMAT Lättlastbil / Flytbil

för 8 dagar sedan
5/5

Visa fler

Automat lättlastbil / flytbil

April 2025

Mån

Tis

Ons

Tor

Fre

Lör

Sön

31

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

13

14

15

16

17

18

19

20

21

22

23

24

25

26

27

28

29

30

1

2

3

4

HämtasVälj hyresperiod
LämnasVälj hyresperiod

Välj hyresperiod

Du förbinder dig inte till något när du skickar en förfrågan och kan då ställa frågor till Sladjan M

Priser för alla perioder

Välj dagar i kalendern för att se exakt pris.

704 kr

1 dag

1 837 kr

3 dagar

4 169 kr

7 dagar

Rapportera annons