Hyrs ut av Sladjan M
Identifierad med BankID
Svarar oftast inom några timmar
100% svarsfrekvens
Stockholm City 550 m
Fordon täcks för skador med en självrisk för den som hyr på 1 500 kr. Väghjälp ingår utan självrisk.. Läs mer
Bilen är lätt att köra med automat växelllåda. Passar perfekt om du ska flytta, hämta eller slänga grejer. Den har stor last utrymme. Dörren på sidan och bak dörrar. Dragkrok, bluetooth. Tre sitt platser inkl förare. Hämtas och lämnas med full tank. Trängselavgift tillkommer. Om bilen är inte fulltankat vid återlämning tillkommer en avgift på 300kr. Vid återlämning bilen ska vara städat och ren. Hyrestagare kan hämta och lämna bilen på: -Sveavägen 15, T-centralen -Drottning Kristinas väg 2 Tekniska högskolan. -Karlbergsvägen 4 Odenplan -Stockholmsvägen 43 Stocksund -Armegatan 32 Solna Lastutrymmets mått (6m3) Längd: 270cm Bredd: 160cm Höjd: 130cm Max lastvikt: 1020 kg Bil höjd: 195cm 300 fria km per dag, därefter 2 kr/km.
Gratis avbokning fram till 2 dagar innan din uthyrning startar. Efter det får du hälften av beloppet tillbaka fram till dagen innan. Läs mer
Leon P Har hyrt AUTOMAT Lättlastbil / Flytbil
för 7 dagar sedan"Kanon"
Nikolos M Har hyrt AUTOMAT Lättlastbil / Flytbil
för 13 dagar sedan"Mycket bra service. Kommer återvända mig igen i fortsättningen"
Linda L Har hyrt AUTOMAT Lättlastbil / Flytbil
för 16 dagar sedanVisa fler
April 2025
Mån
Tis
Ons
Tor
Fre
Lör
Sön
31
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
1
2
3
4
Välj hyresperiod
Välj dagar i kalendern för att se exakt pris.
704 kr
1 dag
1 837 kr
3 dagar
4 169 kr
7 dagar