Skåpbil - lättlastbil - Automat- B-körkort- Lättkörd.

Hyrs ut av Sean S

5/5

Verifierad med BankID

Svarar oftast inom en timme

93% svarsfrekvens

Kungsträdgården 50 m

Fordon täcks för skador upp till 300 000 kr med en självrisk för den som hyr på 5 000 kr. Väghjälp ingår utan självrisk.. Läs mer

Information

Hej Välkommen till en resa av komfort och bekvämlighet med min charmiga Iveco, utrustad med en smidig automatväxellåda så att du kan fokusera på vägen istället för att växla hela tiden när du kör en skåpbil . Passar perfekt för korta och lång körning. 🎦 Bilen är utrustad med backkamera, så du kan alltid se vad händer bakom dig. Bilen har gott med utrymme och enkelt att lasta från bakre dörr samt sidodörr. Mått från lastutrymme Längd: 2.90 m Bredd: 1.75 m Höjd: 160 m Bilen är inte bara rymlig utan också snäll mot plånboken, med en bränsleförbrukning på endast 0,7 liter per mil. 🚚 Kickstarta ditt äventyr med 200 km (20 mil) utan extra kostnad. Därefter tillkommer 2kr per km. 🅿️ Du kan även parkera din bil på min parkering när du lånar bilen. 🚮 Min bil är privatägd, så ingen avgift behövs till återvinningen. 🎫 Trängselskatt, parkering och eventuella tilläggsavgifter som böter eller liknande betalas av hyrestagare. 🌟 Läs gärna tidigare kommentarer från personer som har hyrt bilen om både bilen och min service. ☺️ Första gången du använder Hygglo? Låt mig skämma bort dig med 50 kr rabatt genom att använda koden 7IJL8. Ser fram emot att träffa dig 🖐

Försäkring

Fordon täcks för skador upp till 300 000 kr med en självrisk för den som hyr på 5 000 kr. Väghjälp ingår utan självrisk.. Läs mer

Avbokningsvillkor

Om du avbokar senast 60 dagar före hyresperiodens start återbetalas hela beloppet. Om du avbokar senast 30 dagar före hyresperiodens start så återbetalas 50%. Vid färre än 30 dagar kvar till hyresperiodens början utgår ingen återbetalning. Läs mer

Omdömen

Malin L Har hyrt Skåpbil - lättlastbil - Automat- B-körkort- Lättkörd.

5/5

"Så otroligt smidigt att låna denna bil. Bilen var välstädad och lättkörd."

Lars Joakim S Har hyrt Skåpbil - lättlastbil - Automat- B-körkort- Lättkörd.

5/5

Sofia R Har hyrt Skåpbil - lättlastbil - Automat- B-körkort- Lättkörd.

5/5

Visa fler