Hyrs ut av Sladjan M
4.95/5
Verifierad med BankID
Svarar oftast inom några minuter
100% svarsfrekvens
Stocksund 6.2 km
Fordon täcks för skador upp till 300 000 kr med en självrisk för den som hyr på 5 000 kr. Väghjälp ingår utan självrisk.. Läs mer
Bilen är lätt att köra med automat växelllåda. Passar perfekt om du ska flytta, hämta eller slänga grejer. Den har stor last utrymme. Dörren på sidan och bak dörrar. Dragkrok, bluetooth. Tre sitt platser inkl förare. Hämtas och lämnas med full tank. Trängselavgift tillkommer. Om bilen är inte fulltankat vid återlämning tillkommer en avgift på 300kr. Vid återlämning bilen ska vara städat och ren. Hyrestagare kan hämta och lämna bilen på: -Birger Jarlsgatan 120C vid Circle k. -Drottning Kristinas väg 2 Tekniska högskolan. -Karlbergsvägen 4 Odenplan -Stockholmsvägen 43 Stocksund -Ankdammsgatan 44 Solna Lastutrymmets mått (6m3) Längd: 270cm Bredd: 160cm Höjd: 130cm Max lastvikt: 1020 kg Bil höjd: 195cm 300 fria km per dag, därefter 2 kr/km.
Fordon täcks för skador upp till 300 000 kr med en självrisk för den som hyr på 5 000 kr. Väghjälp ingår utan självrisk.. Läs mer
Om du avbokar senast 2 dagar innan hyresperioden börjar, återbetalas hela beloppet. Om du avbokar dagen innan hyresperioden börjar, återbetalas 50%. Vid avbokning samma dag som hyresperioden börjar utgår ingen återbetalning. Läs mer
Camilla Manolya K Har hyrt AUTOMAT Lättlastbil / Flytbil
5/5
"Toppensmidigt!"
Linus G Har hyrt AUTOMAT Lättlastbil / Flytbil
5/5
Judel M Har hyrt AUTOMAT Lättlastbil / Flytbil
5/5
"Rekommenderas starkt"
Visa fler