Lättlastbil 2019, backlyft, automatlåda.

Hyrs ut av Aiman Hamzeh

5/5

Verifierad med BankID

Svarar oftast inom några minuter

100% svarsfrekvens

Landskrona 493.7 km

Fordon täcks för skador upp till 300 000 kr med en självrisk för den som hyr på 5 000 kr. Väghjälp ingår utan självrisk.. Läs mer

Information

Bilen hämtas och lämnas fulltankad i Landskrona. Minimum hyresperiod 1 timme- Maximal hyresperiod 90 dagar. Diesel, Automat, 3 Säten. Funktioner: Aircondition, Android Auto, Uppvärmda säten, Cruise control, Motorvärmare, Parkeringssensor, Bluetooth, AUX/USB Vinterdäck. Regler och krav: Rökning förbjuden Husdjur tillåts ej Hyrestagaren måste ha fyllt 21 år Hyrestagaren måste ha haft körkort i 1 år Utlandskörning tillåtet för denna bil (EES och Schweiz). Inkluderat miltal Hyresperioden inkluderar 200 km per dag. Antalet km baseras pa hyresperiodens längd. Köpa ytterligare kilometer: Du kan köpa extra kilometer när du bokar för SEK 2,77 per kilometer. Oanvända kilometer kommer inte att äterbetalas. Extra kilometer Om du överskrider kilometerna i din boning betalar du SEK 3,65 per överskriden kilometer. Vi har möjlighet till chaufför för rimlig peng...

Försäkring

Fordon täcks för skador upp till 300 000 kr med en självrisk för den som hyr på 5 000 kr. Väghjälp ingår utan självrisk.. Läs mer

Avbokningsvillkor

Om du avbokar senast 2 dagar innan hyresperioden börjar, återbetalas hela beloppet. Om du avbokar dagen innan hyresperioden börjar, återbetalas 50%. Vid avbokning samma dag som hyresperioden börjar utgår ingen återbetalning. Läs mer

Omdömen

Michael D Har hyrt Lättlastbil 2019, backlyft, automatlåda.

5/5

"Mycket bra kommunikation och väldigt smidigt:) tack!"

Stefan L Har hyrt Lättlastbil 2019, backlyft, automatlåda.

5/5

"Klockren hyrbil, från kommunikation med uthyraren till kvaliteten på fordonet. Kommer alltid hyra här när jag är i behov av det igen 🤗"

Michaela Anna Joelina B Har hyrt Lättlastbil 2019, backlyft, automatlåda.

5/5

"Jätte bra och smidig"

Visa fler